עמוד הבית > חדשות > אנליזה קבוצתית בנימה אישית עם ד"ר רובי פרידמן ואורי לוין (פרק 1)
אנליזה קבוצתית בנימה אישית עם ד"ר רובי פרידמן ואורי לוין (פרק 1)

אנליזה קבוצתית בנימה אישית עם ד"ר רובי פרידמן ואורי לוין (פרק 1)

בתקופה האחרונה, ד"ר רובי פרידמן ואורי לוין, שני מומחים בתחום הפסיכולוגיה הקלינית והאנליזה הקבוצתית, השיקו פודקסט חדש בשם "אנליזה קבוצתית בנימה אישית". הפודקסט, שפותח בחודשים האחרונים, מציע פרספקטיבה ייחודית על הטיפול הקבוצתי והאנליזה הקבוצתית בפרט, דרך הניסיון והחוויות האישיות של המפיקים.
avatarPsychologim.com | 27/02/2024 17:52

אנליזה קבוצתית בנימה אישית עם ד"ר רובי פרידמן ואורי לוין (פרק 1)

הפודקסט מבקש להנגיש את הרעיונות המרכזיים של הטיפול הקבוצתי לקהל הרחב, תוך הדגשה של "השיח החופשי" כרעיון בסיסי. כל פרק מתמקד בנושא מרכזי שונה, מפתח אותו ומעניק לצופים ולמאזינים תובנות עמוקות ומשמעותיות.

ד"ר רובי פרידמן, ממייסדי המכון הישראלי לאנליזה קבוצתית ומראשיו, נחשב לדמות מובילה בעולם האנליזה הקבוצתית. כמו כן, הוא שימש כנשיא החברה הבינלאומית לאנליזה קבוצתית וכיו"ר לשעבר של העמותה הישראלית להנחיה וטיפול קבוצתי. אורי לוין, פסיכולוג קליני מומחה ואנליטיקאי קבוצתי, משמש כחבר במכון הישראלי לאנליזה קבוצתית ובועד המנהל של הפדרציה האירופאית לפסיכותרפיה פסיכואנליטית.

הפודקסט "אנליזה קבוצתית בנימה אישית" מציע חלון לעולם הטיפול הקבוצתי והאנליזה הקבוצתית, דרך עיניים של שני מקצוענים בעלי ניסיון רב בתחום. הוא מכוון לכל מי שמעוניין להעמיק את הבנתו בנושאים אלו, תוך הצצה לתובנות ולחוויות אישיות של המארחים.

כלי נגישות