עמוד הבית > חדשות > פסיכולוגיה אנליטית יונגיאנית בקליפת אגוז - מתאוריה לפרקטיקה (הרצאה ד"ר גיא פרל)
פסיכולוגיה אנליטית יונגיאנית בקליפת אגוז

פסיכולוגיה אנליטית יונגיאנית בקליפת אגוז - מתאוריה לפרקטיקה (הרצאה ד"ר גיא פרל)

אנו מזמינים אתכם לצפות בהרצאה מוקלטת המעניקה הצצה מרתקת לעולם הפסיכולוגיה האנליטית היונגיאנית. בהרצאה זו, ד"ר גיא פרל, מומחה בתחום ומורה בתוכנית לפסיכותרפיה יונגיאנית באוניברסיטת בר-אילן, משלב בין תיאוריה למעשה ומגלה בפנינו את הדרכים בהן הפסיכולוגיה היונגיאנית יכולה להעשיר ולהעמיק את הבנתנו את עצמנו ואת העולם שסביבנו. הצטרפו אלינו לחוויה מועשרת ומעמיקה, נגישה מכל מקום ובכל זמן שיבחרו.
avatarPsychologim.com | 09/05/2024 10:02

ההרצאה של ד"ר גיא פרל, מורה בתוכנית לפסיכותרפיה יונגיאנית באוניברסיטת בר-אילן, מבוא לפסיכולוגיה אנליטית יונגיאנית, מהווה חקר מעמיק של תורתו של קארל יונג. פרל, אשר הוא גם אנליטיקאי יונגיאני מדריך ועובד סוציאלי, מפגיש את התיאוריה עם הפרקטיקה בקליניקה הפרטית שלו וכן במסגרות הוראתיות נוספות. הוא גם חוקר שירה ומשורר, תחומים בהם הוא מפרסם פרי עטו, כאשר עבודותיו חוקרות את הקשר בין פסיכולוגיה לשירה, דרך דמויות כמו יונג ואריך נוימן.

בספריו, כמו "הדבורים של הבלתי-נראה – אל שפת השירה בעקבות יונג ונוימן" (רסלינג, 2021) ו-"גופו של הלא נאמר – רשימות על שירה" (קשב לשירה, 2023), פרל מתעמק באינטראקציות בין הפסיכולוגיה האנליטית לבין תהליכי היצירה השירית, מגלה כיצד ניתן להבין טוב יותר את הפסיכה האנושית דרך השירה.

לעומת זאת, ד"ר יעל דיין-פרחי, ראש תוכנית ללימודי פסיכותרפיה יונגיאנית, יחד עם ד"ר אבי באומן, היו"ר האקדמי של התוכנית, מציעים הכרות עמוקה עם התוכנית ומענים לשאלות הנפוצות בין הסטודנטים המתעניינים. הם מדגישים את החשיבות שבהבנה הפסיכולוגית יונגיאנית ובהכשרה המעמיקה שהתוכנית מספקת, תוך כדי דגש על התפתחות אישית ומקצועית של התלמידים.

התוכנית לפסיכותרפיה אנליטית יונגיאנית – הנפש ורוח האדם לאורך החיים

כלי נגישות